Rodzaje zajęć

Poziom A (dla początkujących)

POZIOM A – ADAPTACJA (strefa dla początkujących)
FORMY MENTALNE JOGA Trzy słowa – ruch, oddech, relaks. Zajęcia wzmacniają i uelastyczniają ciało, napełniają energią, dają odprężenie, leczą stres.
STRETCH Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, przygotowane dla rozluźnienia i relaksacji ciała.
PILATES Program treningowy ukierunkowany na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała. Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.
ZDROWY KRĘGOSŁUP Ćwiczenia ukierunkowane na poprawną pracę mięśni głębokich. Budując ich siłę od środka rozwijamy stabilność kręgosłupa, dzięki czemu znikają dolegliwości z nim związane.
FORMY WZMACNIAJĄCE 100% BRZUCH Trening o średniej intensywności skoncentrowany na wzmocnieniu i rzeźbieniu mięśni brzucha.
BPU

 

 

ACTIVE BALL

 

 

Czyli brzuch, pośladki, uda. Zajęcia modelujące dolne partie mięśniowe, nadające im wymarzony kształt.

 

Ćwiczenia z wykorzystaniem piłki o średnicy 55-65 cm wykonywane w umiarkowanym tempie. Główny cel to wzmocnienie mięśni głębokich odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała, znajdziemy elementy ćwiczeń relaksacyjnych oraz rozciągających. W trakcie treningu stosujemy niewielkie obciążenia, np. hantelki

 

Poziom B (dla średniozaawansowanych)

POZIOM B – DOSKONALENIE (strefa dla średniozaawansowanych)
FORMY MENTALNE PILATES Program treningowy ukierunkowany na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała. Dzięki zajęciom ćwiczący mogą osiągnąć idealną harmonię ciała i umysłu.
FORMY WZMACNIAJĄCE BODY SCULPT Trening ogólnorozwojowy wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia o średniej intensywności z użyciem różnych przyrządów: hantli, gum, piłek.
BODY FIT Ćwiczenia ukierunkowane na smukłe nogi i jędrne pośladki. Trening z wykorzystaniem gum, hantli, piłek, stepów.
 

BPU+WZMACNIANIE

 

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

 

 

BRZUCHOMANIA

 

Zajęcia modelujące dolne partie mięśniowe, czyli brzuch, uda i pośladki. Dodatkiem w zajęciach jest wzmacnianie również ramion oraz klatki piersiowej.

Specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha. Zajęcia idealne dla każdego bez względu na stopień wytrenowania.

 

To zajęcia skierowane na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej z jego okolic poprzez wykonywanie dużej ilości powtórzeń. Ćwiczenia formują płaski brzuszek i wyszczuplają talię. Trening rozpoczyna się dynamiczną rozgrzewką a kończy rozciąganiem.

FORMY WYTRZYMAŁOŚCIOWE MEGA SPALANIE Trening przede wszystkim wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawę kondycji ciała.
ZUMBA Bardzo wybuchowa mieszanka dynamicznych rytmów latynoskich z fitnessem. Poprawia sylwetkę, napawa optymizmem, motywuje tym samym do dobrej zabawy.
FORMY MIESZANE STRONG BY ZUMBA Nie ma nic wspólnego z tańcem. Jako trening stanowi połączenie wysokiej intensywności kardio z ćwiczeniami siłowymi przy wykorzystaniu własnego ciężaru ciała” Trening poprzez interesujące sekwencje ćwiczeń sukcesywnie rozwija naszą zwinność, mobilność oraz stabilizację. Motywacji doda Wam perfekcyjnie zsynchronizowana z ćwiczeniami muzyka, która odzwierciedla i podkreśla każdy ruch.

Poziom C (dla zaawansowanych)

POZIOM C – UTRWALENIE (strefa dla zaawansowanych)
FORMY WZMACNIAJĄCE BODY SCULPT Trening ogólnorozwojowy wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia o wysokiej intensywności z użyciem różnych przyrządów: sztang, hantli, gum, stepów.
BODY FIT Ćwiczenia ukierunkowane na smukłe nogi i jędrne pośladki. Intensywny trening z wykorzystaniem gum, hantli, piłek, stepów.
FORMY MIESZANE TRENING FUNKCJONALNY Trening przeznaczony zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Trening z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz sprzętu: TRX, kettlebell, bosu, gumy, stepy, piłki lekarskie, obciążniki core bag. Ćwiczenia poprawiają ogólną sprawność, wzmacniają. Doskonale przygotowują do uprawiania innych dyscyplin sportowych.