Rodzaje zajęć

Poziom A (dla początkujących)

POZIOM A – ADAPTACJA (strefa dla początkujących)
FORMY MENTALNE JOGA Trzy słowa – ruch, oddech, relaks. Zajęcia wzmacniają i uelastyczniają ciało, napełniają energią, dają odprężenie, leczą stres.
STRETCH Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, przygotowane dla rozluźnienia i relaksacji ciała.
PILATES Program treningowy ukierunkowany na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała. Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.
ZDROWY KRĘGOSŁUP Ćwiczenia ukierunkowane na poprawną pracę mięśni głębokich. Budując ich siłę od środka rozwijamy stabilność kręgosłupa, dzięki czemu znikają dolegliwości z nim związane.
FORMY WZMACNIAJĄCE 100% BRZUCH Trening o średniej intensywności skoncentrowany na wzmocnieniu i rzeźbieniu mięśni brzucha.
BPU Czyli brzuch, pośladki, uda. Zajęcia modelujące dolne partie mięśniowe, nadające im wymarzony kształt.

Poziom B (dla średniozaawansowanych)

POZIOM B – DOSKONALENIE (strefa dla średniozaawansowanych)
FORMY MENTALNE PILATES Program treningowy ukierunkowany na rozciąganie i wzmacnianie całego ciała. Dzięki zajęciom ćwiczący mogą osiągnąć idealną harmonię ciała i umysłu.
FORMY WZMACNIAJĄCE BODY SCULPT Trening ogólnorozwojowy wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia o średniej intensywności z użyciem różnych przyrządów: hantli, gum, piłek.
BODY FIT Ćwiczenia ukierunkowane na smukłe nogi i jędrne pośladki. Trening z wykorzystaniem gum, hantli, piłek, stepów.
BPU+WZMACNIANIE Zajęcia modelujące dolne partie mięśniowe, czyli brzuch, uda i pośladki. Dodatkiem w zajęciach jest wzmacnianie również ramion oraz klatki piersiowej.
FORMY WYTRZYMAŁOŚCIOWE MEGA SPALANIE Trening przede wszystkim wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawę kondycji ciała.
ZUMBA Bardzo wybuchowa mieszanka dynamicznych rytmów latynoskich z fitnessem. Poprawia sylwetkę, napawa optymizmem, motywuje tym samym do dobrej zabawy.
FORMY MIESZANE SPEED FIT Szybki, intensywny trening interwałowy trwający jedyne 30 minut. Na zajęciach wzmocnisz swoje ciało, poprawisz kondycję i przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej.

Poziom C (dla zaawansowanych)

POZIOM C – UTRWALENIE (strefa dla zaawansowanych)
FORMY WZMACNIAJĄCE BODY SCULPT Trening ogólnorozwojowy wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia o wysokiej intensywności z użyciem różnych przyrządów: sztang, hantli, gum, stepów.
BODY FIT Ćwiczenia ukierunkowane na smukłe nogi i jędrne pośladki. Intensywny trening z wykorzystaniem gum, hantli, piłek, stepów.
FORMY MIESZANE TRENING FUNKCJONALNY Trening przeznaczony zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Trening z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz sprzętu: TRX, kettlebell, bosu, gumy, stepy, piłki lekarskie, obciążniki core bag. Ćwiczenia poprawiają ogólną sprawność, wzmacniają. Doskonale przygotowują do uprawiania innych dyscyplin sportowych.