Trening EMS

EMS, czyli elektrostymulacja mięśni to rodzaj treningu wspieranego przez specjalne urządzenia generujące impulsy elektryczne. Trening ten jest dzisiaj bardzo popularny i decyduje się na niego wiele osób. Dlaczego warto go wypróbować? Oto 5 najważniejszych zalet treningów EMS!

1. Wysoka efektywność ćwiczeń

Elektrostymulacja mięśni podczas treningów EMS pozwala na uzyskanie o wiele lepszych efektów w porównaniu ze zwykłymi ćwiczeniami fizycznymi. Impulsy elektryczne, które dostarczane są do mięśni za pomocą specjalnego kombinezonu oraz urządzenia do EMS, aktywują ich skurcze i rozkurczanie o wiele skuteczniej.

W rezultacie korzystanie z treningów EMS jest w stanie skrócić czas treningu i jednocześnie zapewnić jego wysoką efektywność. Wystarczy jedynie 20 minut, aby spalić nawet około 1300 kalorii!

Takie wyniki może zapewnić również trening EMS w Studio InTime na Mokotowie, które dysponuje nowoczesnym sprzętem przeznaczonym do prowadzenia elektrostymulacji mięśniowej.

2. Brak znacznego obciążenia dla stawów i mięśni

Trening EMS jest w stanie zapewnić bardzo dobre efekty, ale jednocześnie wcale nie obciąża on tak bardzo stawów i mięśni. Prowadzone w jego ramach ćwiczenia nie są zatem intensywne i forsowne, co ma duże znaczenie dla osób, które nie mogą prowadzić ich ze względu na swoje zdrowie czy masę ciała. 

To powoduje, że trening EMS w Studio InTime na Mokotowie przeznaczony jest również dla osób po urazach, w trakcie rehabilitacji, a także osób z nadwagą i otyłością. Indywidualnie dobrane ćwiczenia pozwalają wtedy na uzyskanie bardzo dobrych wyników bez ryzyka nadwyrężenia układu ruchu.

3. Wszechstronne zastosowanie

Treningi EMS mogą być prowadzone w różnych celach, dlatego mają one bardzo szerokie zastosowanie.

Dzięki nim można osiągnąć bardzo dobre efekty jak:

  • zmniejszenie masy ciała
  • wymodelowanie figury
  • zmniejszenie cellulitu
  • większa masa mięśniowa
  • wzmocnienie mięśni
  • lepsza kondycja
  • redukcja obrzęków
  • zmniejszenie bólów pleców

Z tego względu trening EMS w Studio InTime na Mokotowie może być świetnym wyborem zarówno dla osób, którym zależy na zrzuceniu nadmiaru kilogramów, jak i dla tych, które chcą rozbudować swoje mięśnie.

Warto też wskazać, że treningi EMS dobrze sprawdzają się w połączeniu z innymi aktywnościami fizycznymi, na przykład z joggingiem, jazdą na rowerze, pływaniem, ćwiczeniami fitness prowadzonymi w domu.

4. Opieka trenera personalnego

Treningi EMS są prowadzone jako treningi personalne. Oznacza to, że nad ćwiczącym stale czuwa trener personalny. Dobiera on również dla niego odpowiedni zestaw ćwiczeń, a także kontroluje efekty.

Pomoc trenera personalnego powoduje, że treningi EMS są bardzo efektywne. Jednocześnie ćwiczący ma dodatkową motywację do tego, aby dążyć do wyznaczonych celów.

5. Doskonały dla zabieganych

Żeby uzyskać bardzo dobre efekty, trening EMS w Studio InTime na Mokotowie należy prowadzić jedynie 1-2 razy w tygodniu i przeznaczyć na niego za każdym razem tylko 20 minut.

Tak krótki czas treningów EMS powoduje, że są one najlepszym wyborem dla osób, które nie mają czasu na regularne odwiedzanie siłowni albo klubu fitness.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *